21 Mart 2016 Pazartesi


Belki size de iyi gelir...

Sizi unutmayacağız Ertuğ Ergin... Siz gideli kimleri kimleri gönderdik o tarafa, ama andolsun unutmayacağız. Ne gönderdiklerimizi, ne de olan biteni.


{ 2 yorum ... okuyun veya yeni yorum yazın. }

  1. Foreveeer cenazen varmış yeni gördüm. Başın sağolsun. Çok üzüldüm yokluğundan istifade başka birileri bir şeyler yapmış sende görmüşsün. Sen yine de ekle 94. Yü biz senin çevirinle okumak istiyoruz. Manga tr admini belki siler diğerini sen yükle yine de bekliyoruz. Kolay gelsin bu arada :) kendini de çok üzme.

    YanıtlaSil

Oyalanan ne yav?

Bendeniz efendim. Dikkat dağınıklığı göbek adım, oyalanmak hayatımın bir parçası. İşte bu oyalanmalarım neticesinde başlayıp yarım bıraktıklarımın güncesini tutmak istedim.
Hoş geldiniz :)

ps: Yukardaki abla Honey&Clover'dan Hagu olur, çok severim zatını.

(bunu yazarken bile canım sıkıldı gideyim bir çay alayım)

Ne idüğüm burada belli.

Fotoğrafım
Hayat tarzım blögümün adı Çok severim anime mangayı

Feysbuk sayfamız

İzleyiciler

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © her türlü oyalanan - Black Rock Shooter - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan