22 Eylül 2017 Cuma

Alışık olmadığım bir mekandan, alışık olmadığım bir cihazdan merhaba. 

Blogların popüler olduğu zamanlar çoğu bloggerın dediği bir şey vardı: "Gerçek hayatımda ifade edemediğim bir sürü şeyi buraya yazıyorum." Şimdiki nesle oldukça saçma gelen bir ifade olsa gerek.

Doğrusunu söylemek gerekirse o zamanlar bana bile saçma gelirdi bazen bu söylem. Çünkü bu insanların yazdıkları öyle aman aman büyük sırlar değildi. Yine de ne hikmetse burada yazdığı o basit şeyleri kendi etrafındakilere ifade edemiyordu bu insan. Enteresan gelirdi.

Bugün anladım neyi kast ettiklerini. Belki de şu an derdimi anlatsam da anlayabilecek pek kimse yok, ondandır. 

Benim de bu kafa karışıklığında aklıma ilk gelen şey buraya yazmak oldu. Şimdiye kadar -genelde- manga blogu olarak takılmış olsam da buraya yazmak istedim. Burayı okuyup beni anlayabilecek insanlar var çünkü, biliyorum. 

Hepsiyle tanışıklığım sanalda kalsa da pek çoğuyla çok muhabbet ettim -etmeden bırakmam zaten- , beraber hiç olmadık şeyler üzerinde konuştuk, gülüştük hatta -sen okuyan, yok artık diyeceksin ama- ağlaştık bile. O yüzden buraya yazmak istedim yine de.

Ne anlatıyor bu diye düşünen varsa, üzgünüm açık açık söyleme niyetinde değilim. Hayatımda büyük bir değişiklik oldu. Aslında pek de önemli bir şey değil. Yani söylesem "emaaan benim amcaoğlu da aynını yaşamıştı." diyeceğiniz bir şey aslında. Sadece "reis" dediğim kişi biliyor durumumu, ona da söylemeden olmazdı. :) 

Arada buradan ergen ergen yazılarımla kafanızı şişirmeye hazırlanıyorum. Şimdilik bununla başlıyorum. Canım sıkıldıkça belki manga bile çeviririm, belli mi olur. :P

İyi yürekli insanları öpüyorum. Kötü yürekler, siz umarım bir an önce hak ettiğiniz cehennemi bulursunuz. İyileri tekrar öptüm. ^^

{ 2 yorum ... okuyun veya yeni yorum yazın. }

  1. Daha ilk cümleden anladım bir şeyler olduğunu. Gerçi "bir şeyler" hep oluyor, bitiyor ve tekrar baştan başlıyor. Ama yine de buna alışmak zor. Alıştığımız zamanda da miadımız doluyor, hayat bitiyor.
    Duygularının taştığını hissettim okurken. Muhtemelen yazarken sen de böyle hissettin ve anlatmak istemedin. Ne olursa olsun, sadık dinleyicilerinden biri olduğumu bilmeni isterim. Umarım derdin en güzel şekilde son bulur ve gönlün hep ferah ve rahat olur. Sağlıcakla kal. :)

    YanıtlaSil
  2. Aâaaaaaaaah ah bana bir şeyler olsa keske

    YanıtlaSil

Oyalanan ne yav?

Bendeniz efendim. Dikkat dağınıklığı göbek adım, oyalanmak hayatımın bir parçası. İşte bu oyalanmalarım neticesinde başlayıp yarım bıraktıklarımın güncesini tutmak istedim.
Hoş geldiniz :)

ps: Yukardaki abla Honey&Clover'dan Hagu olur, çok severim zatını.

(bunu yazarken bile canım sıkıldı gideyim bir çay alayım)

Ne idüğüm burada belli.

Fotoğrafım
Hayat tarzım blögümün adı Çok severim anime mangayı

Feysbuk sayfamız

İzleyiciler

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © her türlü oyalanan - Black Rock Shooter - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan