16 Ekim 2015 Cuma


Serin bir İstanbul akşamından herkese merhaba!

Önceki postta söz verdiğim gibi, bu akşam bitmeden sizlere güncel sunuyorum.
Oyalanan Manga'nın ilk ofişıl günceline buyrunuz efendim.

böyle yazınca da ne kadar az olduğu yüzüme vuruldu... nys...


Efendim, giriş resminden de anlayacağınız üzere benim bir derdim var.

Ey okuyucum... Daha doğrusu okumayıcım...

Senin bu yazacaklarımı okuma ihtimalinin son derece düşük olduğunun farkındayım, lakin bir umutla yine de yazacağım. Belki görür de sorularımı cevaplarsın diye.

Haberin geliyor, ss alıp gönderiyor arkadaşlar, ya da muhabbet esnasında söylüyorlar.

Çeşit çeşit gruplara gidip, "Mosspaca diye bir webtoon var, HER YERE BAKTIM KİMSE ÇEVİRMEMİŞ siz yapsanıza." diyormuşsun........

En son Heterophobia Fansub forumunda görünce resmen "hiğğğğ"ledim. Dahası, oraya gidip aynı şeyi Tamen de Gushi için de yapmışsın.... 

Neyse ki bu güzel insanlar yorulmayıp üşenmeyip bu adresi veriyormuş sana... 

Ama ben seni anlamak istiyorum.

Gün aşırı facebookta beni bu seri için dürten arkadaşlarda da internet var, sende de.

Hadi Batoto'yu saymıyorum. Manga-tr'nin yorumlarıyla destek veren sayısız okuyucusunda da internet var, sende de. 

Onlar da manga okumayı seviyor, sen de.

Online okumuyor olabilirsin amma velakin, hiç online okumuyorsan da bu mangaların varlığını nerden öğreniyorsun çok ama çok merak etmekteyim. 

Adım sanım duyulmuş değil, zaten tek kişiyim ağır aksak çeviriyorum, farkındayım. Bi Heterophobia'nın yanında kum tanesi kadarım, evet. 

Ancak hepimiz bu mangaları aynı yerlere yüklüyoruz be anacım. Bakması çok mu zor? Biz de seninle aynı yollardan geldik, en son girdik mutfağa. Sahiden anlamıyorum bak.

Dayanamadım sana laflar hazırladım okumayıcı. Stalk ederim bırakmam okumayıcı. Üzüldüğüm zaman üzme huyum var benim, üzebilirim. Rahat vermem feysbuklarda bak.

Çekilmez bir kadın oldum çekilmeeezz
Uykusuz, aksi, NALEEETT
Bu yaptığım iş ayıp rezalet 
Fakat elimde değil gülüm 
Elimde değil okuyucum
Seni kıskanıyorum 
Beni affet 
Beni affet okuyucum
Beni affet
.......

Git de ki bu gruplara, bu oyalanan mıdır ne halttır çok yavaş çeviriyor, bok gibi çeviriyor, totoma benziyor, o bıraksın siz çevirin de, her şeyi de. 

Hatta yavaşlığım için gel bana burdan feysten chatten küfret, saydır, babama söv. (anne olmasın ltfn)

Ama "hiç bir yerde yok" DEME gözünü seveyim. 

Oysa Türk manga okuyucusunun en çok kullandığı iki manga okuma sitesine de ne yapsam anında yüklüyorum, sektirmiyorum. Bi Batoto, bi Mangatr ikisinde de var. 

Ne yapayım, bastırıp evine mi postalayayım? Elden getireyim istersen he?

Bak çocuklarla sarıldık ağladık, yazık değil mi sabi sübyana???


Sayın okumayıcılar, bu ilk güncelimi size adadım, umarım size verdiğim değeri anlatabilmişimdir. Umarım bir gün yolumuz kesişir, karşılıklı mütalaa ederiz bu konuyu.


Evet. Şimdi sakinim. ( ͡° ͜ʖ ͡ °)

1 saat önce demlediğim çayı daha şimdi bardağa koydum. Bir saat sonra da içerim herhalde.

Sevgili okuyucularım, nihayet sizinle başbaşa kaldık.

Dilerseniz geleneği bozmayayım, mangadan bahis açılmışken başlama hikayemi
de anlatayım. ^^ 


Hatta resimli olsun, hatıra. ^^




Sevgili Sedda'nın ricasıyla, korka korka başladığım bir seriydi Mosspaca. Sebebi de ağır gitmemdi. Buna rağmen bunların üstüne başka serilere başlamam ayrı bir çelişki, farkındayım çaktırmayın. (Sedda'cım umarım buralardasındır, az yazdığım için beni unutmamışsındır.)

Tanıtımımızı da yapalım.




Mosspaca Advertising Department - Mosspaca Reklam Ofisi

Webtoonlarıyla ünlü iki çizer, Old Xian ve Tan Jiu'nun kendileriyle ve patronları Moss ile ilgili komedi skeçleri çizdikleri haftalık yayınlanan webtoon.

Old Xian, HF tarafından çevrilen meşhur shounen ai serisi 19 Tian'ın, Tan Jiu ise naçizane çevirdiğim shoujo ai serisi Tamen De Gushi'nin yazar ve çizerleri. İkisi dönüşümlü olarak Mosspaca'yı da çiziyorlar. Moss ise bu bu iki ve Mosspaca'yla beraber üç manhua'nın editörü oluyor. 

Mosspaca serisi sayesinde sevdiğimiz serileri ortaya çıkaran sanatçıları da daha yakından tanıma fırsatı buluyoruz. Tabii bu manhua'da olan biten her şey kurmaca, ancak en azından olaylara verdikleri tepkilerle kişiliklerini yansıttıklarını düşünüyorum şahsen. 

Konu nedir diye sorarsanız, bahsettiğim sanatçıların ve editörün reklam ajansı işletmeye çalışmaları sırasında yaşadıkları komik anlar. Arada tamamen kendilerinden bağımsız başka hikayecikler çizerek de bu reklamları yapıyorlar. Bu arada ciddi ciddi firma reklamları var manhua'da, tabii sevimli bir şekilde yedirilerek. 

Online okumak veya indirmek için, sizi blogun üstünde yer alan MANGA ŞEYSİ butonuna basmaya davet ediyorum. Çevirisi veya editi tarafımca yapılan her şeyin sıralı okuma ve indirme listesi orada mevcut. Ayrıca anında güncelleniyor.

Bu haftalık güncelimizin bir diğer kahramanı, ayıla bayıla başladığım bir Kore yapımı manhwa Yungsu's Spring. Önümüzdeki hafta onu İngilizce günceline getirmeyi planlıyorum. Haftaya güncel yazısında da bu seriden bahsetmeye niyetim var. Okumadıysanız ve merak ediyorsanız yine sizi şu linke alacağım: MANGA ŞEYSİ 

Bu akşamlık benden bu kadar. Bu güncelden başka her şeye benzeyen güncel yazısını okuduğunuz için teşekkür eder, hafta sonunuzu dilediğiniz gibi geçirebilmenizi dilerim. Bence çok güzel bir temenni oldu bu. :)

Haftaya görüşmek üzere.



TL;DR: GÜNCELLER BURADA : MANGA GÜNCELLERİ BÜTÜN LİNKLER 

{ 13 yorum ... okuyun veya yeni yorum yazın. }

  1. teşekkürler elinize sağlık güncel için ama yungsu yine tek bölüm kaldı ama inglizce çevirende gitti 5.bölümden sonra ne olacak acaba yarım mı kalacakki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5'i bitirmeme yakın ing çevireni Aren'e mesaj atacağım. cevap gelmezse gruplara soracağım çünkü Aren son güncelde isteyen grubun devralabileceğini söylemişti.

      Sil
  2. Neechan yungsu isteriz çinciden çevir gene de isteriz, isteriz de isteriz.
    Şika şika
    Sağol güncelin çevirilerin için. Mosspacaya başlasam mı acep. *-*

    YanıtlaSil
  3. güncel için çook teşekkürler :D
    hepsini okudum, son kısmı okumayım dedim ama buna rağmen ağlamasın diye okudum günah sonuçta :D
    neysem ne dicem bakimm... mosspaca favori serilerimden biri oldu, düzenli olarak bakıp duruyorum geldi mi gelecek mi, kısacık şeyle kahkahaları basıyorum ya daha ne isteyim :D
    postalama gibi bi imkan varsa adımı yazdırmak isterim :D ama yormayım şimdi seni :3 indirir bir güzel okurum ben :D
    yalnız çenem düştü :D kusuruma bakma artık
    Yungsu's Spring'e de başlayıp haftanın günceli için hazırlanayım :3
    tekrardann çook teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
  4. Yahu oyalanan ben seni mospacca ile tanıdım resmen. İnsanlar nasıl bilmez bunu? Valla şaşırdım doğrusu. Hatta afişini bile seninle o kadar özdeşleştirdim ki, ingilizce manga sitelerinde gördüğümde "aa oyalananınki" filan diyordum. Kıymet bilmiyor bu okumayıcılar cidden. Yazık yani.

    Ayrıca Volkan Konak'ın şarkısı cuk oturmuş. Espri anlayışına bayılırım. :) Güncel yazısı içinde ellerine sağlık. Yungsu'yu bende çok seviyorum, benim gönlümde en komik manhwa odur doğrusu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. roromiyacım arada böyle oluyor da suratıma suratıma iniyor ne kadar küçük olduğum. bir nevi nefis terbiyesi :P beğenmene sevindim canım teşekkürler :)

      Sil
  5. Foreveeerr ;;;(( Aç kollarını ben geldiiimm :(( Uzun zamandır -yaklasık 4 ay falan oldu farkındayım- bazı sıkıntılardan dolayı giremiyordum. Arada bir kaç kere baktım bloguna ama orda da az yazdığını görünce yorum yapmadım. Hiç unuturmuyum ben seni :)) sen benim istek mangalarımı çeviren ondanda öte samimiyetiyle sanki 20 yıllık arkadaşımmışım gibi gördüğüm en sevdiğim ediyörsün sen :D özlemişim kız sana yazmayı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sedağğğ yaşıyonmuuu :((

      Sil
    2. bu arada gelen yorumları telefonda anında okuyorum ama kıçımı kaldırıp cevap yazana kadar :(((

      Sil
  6. Bu kadar kolay bir şeyi gugıllayamıyorlarsa suç sende değil Youngcım. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (Bu kadar kolay'ın üzerinde küçük bir link var ama linkler siyah olduğu için belli olmamış. ;-;)

      Sil
    2. bana gelen bildiri mailinde görünüyodu Zuri'cim yine de sağ ol :) Valla gugıllamıyorlar, artık bıraktım gitsinler sorsunlar ne yapayım T_T

      Sil

Oyalanan ne yav?

Bendeniz efendim. Dikkat dağınıklığı göbek adım, oyalanmak hayatımın bir parçası. İşte bu oyalanmalarım neticesinde başlayıp yarım bıraktıklarımın güncesini tutmak istedim.
Hoş geldiniz :)

ps: Yukardaki abla Honey&Clover'dan Hagu olur, çok severim zatını.

(bunu yazarken bile canım sıkıldı gideyim bir çay alayım)

Ne idüğüm burada belli.

Fotoğrafım
Hayat tarzım blögümün adı Çok severim anime mangayı

Feysbuk sayfamız

İzleyiciler

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © her türlü oyalanan - Black Rock Shooter - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan