3 Nisan 2016 Pazar




Kaybolup gitsin istemedim, kıyamadım. 
Hatıra olarak kalsın burada. :)

1 Nisan 2016'nın ilk saati Tamen de Gushi 95. Bölümü adı altında manga-tr'ye yüklediğim resim şu idi:


Ve tepkiler:  (üste tıklanınca büyüyor)





Güldürebildiklerim için ne mutlu bana, diğerleri kusura bakmasın lütfen. :)
Lakin bölümü görüyorsunuz, adeta al da at dercesine bir pas verdi bana. :D

Birkaç saat içinde gerçek 95. Bölüm gelecek. Görüşmek üzere. :)

{ 5 yorum ... okuyun veya yeni yorum yazın. }

  1. Ahaha :D Çok güzel olmuş ya ellerine sağlık. Cidden 1 Nisan artık var mı yok mu anlamadım. Ne bana şaka yapıldı ne de benim aklıma yapmak geldi. Böyle şakaları görünce kaçırdığıma üzülüyorum :( :)

    YanıtlaSil
  2. Foreveeer nerelerdesin? senin yazılarını okumayı özledik :) özledik diyorum çünkü eminim benimle birlikte bekleyenler de vardır :) serilerinin son durumları ile ilgili bir şeyler yazsana :) ya da ne istersen. Sen bilirsin. Ama bu kadar da oyalanma yani :D

    YanıtlaSil
  3. klasik ya, manga çevirisi falan uğraşıyorum Seddacım nolsun :) yazacak şey çok da toparlamak dert :D sağol sorduğun için :)
    sen nasılsın, nasıl gidiyor hayat?

    YanıtlaSil
  4. Benim ki de aynı ya sıkıntı yok :) ben seni merak ettim uzun süre sessiz kalınca :) neyse yazasın gelince yaz bizi merakta bırakma :)

    YanıtlaSil
  5. Bende bekliyorum seni serilerini ve senin güncel yazını.😊 seni ve senin yaptığın isleri seviyorum

    YanıtlaSil

Oyalanan ne yav?

Bendeniz efendim. Dikkat dağınıklığı göbek adım, oyalanmak hayatımın bir parçası. İşte bu oyalanmalarım neticesinde başlayıp yarım bıraktıklarımın güncesini tutmak istedim.
Hoş geldiniz :)

ps: Yukardaki abla Honey&Clover'dan Hagu olur, çok severim zatını.

(bunu yazarken bile canım sıkıldı gideyim bir çay alayım)

Ne idüğüm burada belli.

Fotoğrafım
Hayat tarzım blögümün adı Çok severim anime mangayı

Feysbuk sayfamız

İzleyiciler

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © her türlü oyalanan - Black Rock Shooter - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan