26 Mart 2015 Perşembe

2 aydır ben.

Selam.
Kafamda 2 aydır, pc'de üç gündür "Ore Monogatari!"'yle uğraşıyorum da. Haber vermek istedim. Haftasonuna yetiştirmek için gaz veriyorum kendime.
Sanki diğerleri bitmiş gibi yine açgözlülük yaptım.

Nisan ayında animesi başlayacak bu güzelliği toplumuza kazandırmak istiyorum. Küçük beylere "Erkek olacaksanız işte böyle olun!" diyebilmek için.

Görüşmek üzere.

{ 1 yorum ... okuyun veya yeni yorum yazın. }

  1. Vaov Ore'nin mangaya başlamayı çok istiyordum ama animesi geleceği için ertelemistim belki senin çevirin hattına mangaya da bakarım :D

    YanıtlaSil

Oyalanan ne yav?

Bendeniz efendim. Dikkat dağınıklığı göbek adım, oyalanmak hayatımın bir parçası. İşte bu oyalanmalarım neticesinde başlayıp yarım bıraktıklarımın güncesini tutmak istedim.
Hoş geldiniz :)

ps: Yukardaki abla Honey&Clover'dan Hagu olur, çok severim zatını.

(bunu yazarken bile canım sıkıldı gideyim bir çay alayım)

Ne idüğüm burada belli.

Fotoğrafım
Hayat tarzım blögümün adı Çok severim anime mangayı

Feysbuk sayfamız

İzleyiciler

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Copyright © her türlü oyalanan - Black Rock Shooter - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan